vrijdag 6 september 2013

Fatty Lumpkin

Wederom een patroon van Heidi Bears gebruikt! Ik kondigde het paardje eerder al aan, en nu is 'ie af! Ik heb acht verschillende kleuren Katia Capri gebruikt, gekregen van mijn moeder :)
 
Omdat Fatty, het paardje, zo veelzijdig is, hier een paar foto's!




 
Ik hou van de middelste kleurcombinatie




 
Is ze niet prachtig? Ik vind het zo leuk om te zien hoe zo'n knuffel tot stand komt uit een stapel flowers. Het is iedere keer weer een verrassing hoe de kleuren samenwerken. Nu heb ik natuurlijk heel veel verschillende kleuren gebruikt en een neutrale, witte kleur om de flowers te verbinden, maar het resultaat is altijd spannend! Ik ben blij dat ik voor deze harde kleuren heb gekozen!
 
 
 
Iets heel anders, maar wel net zo kleurrijk: de gerbera's waren in de aanbieding, die kon ik natuurlijk niet laten staan :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten