donderdag 10 oktober 2013

Baby booties!

Ik ben verliefd op de bladen Mollie Makes en Simply Crochet. Prachtige foto's, heerlijk papier en vooral heel veel leuke, inspirerende projecten. Absolute aanraders!

Op de cover van uitgave 31 van Mollie Makes staan super schattige baby sneakertjes, en hoewel ik mezelf had verboden nog meer garen te kopen, besloot ik toch wat Drops Paris in te slaan, want zoveel schattigheid kon ik niet weerstaan. 

 

Het zooltje ziet er al schattig uit :)
 

Tadaaah!

 

Het patroon is heel eenvoudig te volgen. Ik besloot geen stoffen randje aan de schoentjes te maken, maar een eenvoudig randje van vasten langs de schoen te maken. Ik ben ook zeer te spreken over het garen. Het is lekker dik en zacht, en hoewel het splijt zal ik het zeker vaker gaan gebruiken. Roze baby booties staan al op m'n to do list!

 

En hoewel de foto niet geweldig is, hier alvast een sneak peak van m'n ripple kussenhoes in wording, gehaakt met, jawel, Drops Paris!

 

3 opmerkingen: