vrijdag 25 oktober 2013

Roary the Tiger

Mijn liefde voor haken is ooit begonnen met amigurumi, het haken van kleine, schattige beestjes met vaak een groot hoofd en een klein lichaam. Hoewel ik ze tegenwoordig niet meer zo heel vaak maak, vind ik het nog steeds leuk om te doen. Daarnaast hou ik van patronen boeken, dus toen ik een tijd geleden het boek Zoomigurumi van Amigurumi patterns tegenkwam, kon ik die niet laten liggen. Maar zoals dat gaat met veel haaksters, het boek kwam op de stapel terecht, onder heel veel wips die op zich lieten wachten...

Tot ik van de week op de blog van Echtstudio las dat ze een leuke actie hebben voor de KreaDoe van volgende week. Ik hou van de KreaDoe. Ik ga er al jaren heen met mijn moeder, en ik kijk ieder jaar alweer naar de volgende editie uit als ik de Jaarbeurs uitstap. De stand van Echtstudio op de KreaDoe is al jaren een van mijn favoriete stands, dus toen ik las dat je korting kreeg als je een amigurumi mee nam stortte ik mij op de wip stapel en trok triomfantelijk Zoomigurumi omhoog! Dit was mijn kans om eindelijk Roary the Tiger van A Morning Cup of Jo te maken! Joke van Zoomigurumi komt namelijk op zaterdag langs op de KreaDoe om met de amigurumi op de foto te gaan. Op donderdag komt Tessa van Riet en op vrijdag DenDennis, maar ik ga op zaterdag en dus ging ik aan de slag met Roary. 

*tromgeroffel* tadaaah! Hier is 'ie dan!









Wat vinden jullie? Ik ben heel blij met 'm! Het patroon is super simpel en leuk om te maken, en het mondje is te schattig :) Op naar de KreaDoe!
 

4 opmerkingen:

  1. Wow wat is ie leuk geworden! En inderdaad zo herkenbaar van die haakboeken die je MOET hebben en dan gewoon op de stapel verdwijnen....zucht.

    Groetjes,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Haha ja, het verzamelen van zowel boeken als wolletjes is een groot deel van de pret ;)

      Verwijderen
  2. Hij ziet er super uit! Ik heb ook veel haakboekjes op mijn boekenplank staan, maar maak veel te weinig tijd om te haken. Als ik jouw schattige tijger zie, krijg ik er weer gelijk zin in. :)
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je lieve berichtje Myriam! Fijn dat Roary je aanspoort tot haken :)

      Verwijderen