vrijdag 4 oktober 2013

#BYATWF

Het is vrijdag, het is dierendag, het is Bring Your Amigurumi To Work Friday (BYATWF)!

Dendennis roept iedere eerste vrijdag van de maand op tot het meebrengen van je amigurumi naar het werk, voor een beetje extra plezier! Echtstudio besloot daar deze maand extra aandacht aan te besteden, aangezien het dus dierendag is. Ik kon natuurlijk niet achterblijven!

Meet mijn Fuzzy, naar een patroon van Tessa van Riet:
 

Ik besloot voor Fuzzy te kiezen omdat ze schattig is en met haar armpjes van alles vast kan houden. Ik geef les in de bovenbouw van een middelbare school, genoeg te doen dus! Fuzzy heeft geholpen met lesgeven, nakijken, uitleggen en het voorbereiden van nieuwe lessen.
 


Het mooist was de reactie van de leerlingen (16-18 jaar), ze vonden het super leuk dat Fuzzy mee was en wilden haar de hele tijd knuffelen :)
En omdat het dierendag is, hier een foto van mijn allerliefste dieren, Mirthe en Malou!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten